14 januari 2012

Vi fick nästan flyttat allt igår, men vilket hemskt väder att flytta i. Usch!
Igår kväll packade jag upp, tog ett varmt bad, såg på Big mama 3 och sen tog jag en ganska tidig natt.
Pappa hade glömt min Mokkula i sin ficka så jag hade inget internet igår, vilket gjorde mig bara gott så jag inte satt upp hela natten.

Idag ringde väckarklockan kl. 6.
Har jobbat, varit till systers på kaffe och varit till "gamla" lägenheten och städat lite.
Har hela månaden på mig att städa upp där.

Såg redan idag att jag jobbar nästa hälg också, både lördag och söndag morgon kl.7.
Ganska skönt egentligen, jag tjänar bra med pengar och sparar pengar inför resan.
Snart kommer pappa och satu tillbaka hit, dom for efter nån grej till tvättmaskinen.
Nu ska jag snooka lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar