18 november 2012

I will remember you

Tanken på att det är söndag gör mig så arg, att ha en hel vecka på praktiken framför sig. 
Usch va tråkigt väder, mörkt och regnigt.
Har tillbringat hela hälgen i Maxmo med hundarna, och igår var det kvalite tid tillsammans med min bästa vän, lite lördagsmys. Länge sedan sist.
Och nu snart ska jag börja packa mina grejor och städa upp här och fara till mosters på kaffe och sen hem till Vasa.

Sitter o hör på en vacker låt som du skickade åt mig.
Det får mig att bara sakna dig mer.
Jag hoppas så innerligt mycket att vi träffas snart.
I'm feeling like i'm living in another world
So many people but all I really want is you
There's nothing I can do, because i'm miles away from you.

And every sond i'm singing, know i've got you on my mind
And you're the last thing in my head before I sleep at night
I'm too far away from where you are, we're too far, we're too far away
Too far away, too far away.
I miss you so








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar