7 november 2011

Igår blev det "perus-söndag", det blev utekväll till pullo.
Och måste faktiskt säga att det var bästa kvällen på länge, vi hade så roligt, jag som alltid brukar vara för full så var igår bara salongs berusad, awesome.


Nu sitter jag och janet å dricker varsin energy dricka, smart av oss när klockan är 23:42 och det snart är läggdags.
Annars så började jag på ett nytt jobb idag, på hemservice.
Har super bra timlön och jobbet är awesome, skönt att bara få ta egen bil och köra ensam hem till alla super söta små tantter och gubbar :)
Imorgon ska jag till skolan och skriva om hygien passet och sen på kvällen ska jag i jobb :)
Och så har jag jobb på torsdags kvällen och lördag och söndag morgonskift, börjar klockan 7 båda dagarna så det blir en nykter fredag och lördag för mig.


Bilder iaf från igår på Hullo Pullo








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar