29 november 2011

Jag är såååå dålig på att uppdatera, men jag har inget att skriva.. känns det som.. 
Det blir allting detdär vanliga, skola jobb länk... typ? :)
Idag for jag inte till skolan, hade bara 1 timme kemi såå..


Har just kommit hem från Maxmo, har varit till mammas grav med underbara syster och lilla Noomi <3
Imorgon är det 3 år sedan mamma blev världens finaste ängel, förstår inte hur tiden kan gå så fort. Det känns som det skulle ha varit såååå länge sen men endå som allting just hände.


Nu ska jag uut på länk med mina bääbisar och sen se på sista avsnittet one tree hill på säsong 8 och sen bara vänta på säsong 9.
Och så har jag laddat ner en film också "jag saknar dig" heter den, tror den kommer vara ganska  sorglig.
Här är bilder på min syster, Aliina & Noomi <3








1 kommentar: