11 oktober 2012

back in buisness

Tjenispenis!
Länge sedan sist, shit typ jaa.. flera månader iaf. Och jag hade också bestämt mig för att sluta blogga helt o hållet för att min dator är så slö.
Men the one and only, my best friend Janet har lånat ut sin dator åt mig nu så som lite tidsfördriv kan jag ju skriva ett inlägg varje dag, det lovar jag ju inte men iaf whatever.

Mitt liv just nu, ganska som förr.. Började om i augusti på närvårdar linjen men på vuxenlinjen istället, det är mycket bättre. Har klasskompisar i min egen ålder och uppåt och har ju min älskade storasyster också på samma klass, awesome!
Har fått nytt jobb, på ett åldringshem in i stan Carl&Carolina. Och har ju mina 2 ögonstenar, Nemo o Nikita.
Bor i Brändö men söker ny lägenhet och ska o se på en imorgon och en nästa vecka. 
Lägenheten jag bor i nu är ju ändå helt nice och får ha mina hundar här och har bra grannar men jag själv trivs inte här, don't know why.

Klockan är 3 på natten och jag är inte alls trött, ska snart börja se på 3:e filmen för idag om man inte räknar med alla the vampire diaries avsnitt jag har kollat på. Har blivit en riktigt nörd sedan min syster visade åt mej swefilmer.com.
Har höstlov 11 dagar, gotta love it! Och imorgon är det freeedag!! 
I häljen är det oops me wknd på fontana, alla vi som vann resan till Barcelona så ska dit. Men jag har börjat tveka lite och funderar om jag alls ska orka mig ut i häljen, menmen sådär låter det ju alltid och ändå klockan 12 står man på dansgolvet full som ett svin och festar loss! 
Men om jag har "tur" så ska jag jobba i häljen, det får jag veta imorgon.

Nu ska jag börja se på Sleeping dogs lie, hoppas den är sevärd!
Godnatt!







1 kommentar:

  1. ååh du ha byrja blogg igen, jeeeij ;D har int rikti kiika in naa på leng tå int du ha blogga ;D å naawsi va söt bilder på hundan diin! Har annos Janet kvar sin tanskandoggi na? tycker int ja ha siit na bild på an på leng :)

    SvaraRadera