22 oktober 2012

i miss you

Hello!
Hela gårdagen var jag i Maxmo, hundarna var så lyckliga. Skulle gå ut på baksidan med min systerdotter en stund men det slutade med att vi gick ut i skogen och till "stranden" i nästan 3 hela timmar :) Hundarna bara älskade det och min systerdotter och jag njöt av att få spendera tid tillsammans :)

Idag har det varit en lite dyster dag, jag har känt sån otrolig saknad och sorg. Saknar mamma såå obeskrivligt mycket och önskar så innerligt att mommo skulle få bli frisk :( Livet är såå jobbigt och orättvist ibland. 
Tycker inte om att prata eller skriva om min saknad men ibland måste man bara för att bearbeta sorgen och för att kunna gå vidare.

Nu just ligger mina älsklingar och snarkar bredvid mig. Älskar mina hundar så mycket!! 

Imorgon börjar vi skolan först 12.15 och har första hjälp, det är alltid så roligt och intressant!
Nu ska jag gå ut med Nemo&Nikita och sen se på en film "Stomp the Yard 2 Homecoming", hoppas den är sevärd :)
Godnatt!

Bild 1: på mig och min älskade mamma <3
Bild 2: på mig och min älskade mommmo <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar