25 oktober 2011

Nu igen har mitt bloggande lämnat åt sidan, men det blir lite tråkigt när jag inte har något att skriva om och ingen kamera som fungerar så jag får nya bilder hit.
Men livet flyter nog bara åpå som vanligt, stressar alldeles för mycket. Har fått en till fyrbent liten vän hit hem.
Så nu har jag 2 underbara fyrbenta älsklingar som är bara mina.
Har också en ny låt som jag är beroende av
Taio Cruz ft. Flo rida - Hangover.
Undrar varför.. kanske för att man själv går med hangover varannan dag typ, haha kanske inte så ofta men ändå.


Nu just sitter jag å dricker en redbull och imorgon börjar skolan igen efter höstlovet, eller det började väl redan igår för de flesta men jag har ju mina måndagar och tisdagar lediga, det är skönt.
Men det känns så surt att åka tillbaka dit imorgon, blä.
Nu ska jag fortsätta se på OTH en stund, uut på lenkki med doggarna och sen fara till en kompis :)
Här kommer iaf några bilder som jag tagit av Janet.


 Jag och Janet på Fontana

Jag, Marcus och Janet på Fontana




<3 Janet & jag på Hullo Pullo

Jag och Thomas på Hullo Pullo

Janet, Johannes och jag på Hullo Pullo

Jag och Joni på Hullo Pullo









1 kommentar:

  1. hadu skaffa en tilan hund? :D legg in bild på e tå du kan! :) ja måst koma å hels på de na daag tij! <3

    SvaraRadera