11 oktober 2011

Tjenaretjenare!
Vill börja med att säga att jag blev en stolt moster igår åt en liten flicka <3 
Så nu har jag 7 syskonbarn ;)
Men bloggen har lämnat åt sidan pga att jag inte har haft någon dator sedan fredagen, flyttade ju till Vasa i Lördast.
Så nu är jag såkallad Vasa-bo.. 
Umgås med mommo varje dag i flera timmar, världens bästa mommo!! 
Idag har vi lagat mat här hemma hos mig och druckit kaffe :)
Så kom också pappa hiit med en ny säng åt mig, awesome! 


Nu sitter jag å mumsar i mig vitchoklad, gott!
Och imorgon skola 8.15, vi borde sluta 15.30 men vi ska å bowla mellan 2-3 så vi slutar väl efter det!! 
Och nu väntar jag på morgon kvällen skit myckeeee, samma sak varje tisdags kväll..
Köpte ett halsband åt doggen idag som borde hjälpa mot hans skällande när jag är borta, ska riktigt just gå ut å rööka å lämna doggen inne å se om det funkkar! :) HOPPAS!!
Jag och Janet vid Fontana 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar