4 oktober 2011

Tjenare!
Det blev inget jobbande för mig idag, när jag kom till mommos sa hon jag såg så febrig ut så jag mätte feber där och hade 37.8.. Så jag ringde till jobbet och sen for jag till Dammbrunnen efter ett sjukintyg.
Man får väl inte ens fara å jobba med ålringar om man är förskyld så man smittar ner dom. 

Så jag var hos mommo hela förmiddagen, vi var efter mäcken mat ;) Och sen kom min syster dit så drack vi kaffe och sen for vi till loppis ett varv, fyndade grejor till min lägenhet och sen for vi till min lägenhet å kollade så lämnade jag mina grejor där :)
Ååååå jag vill flytta diit NUNUNU!! 

Sen när jag kom till internatet tillbaka så nördade jag en stund men tyckte det var skit tråkigt så jag for med Julia, Macke och Robin på kaffe till ABC.
Var där en kort stund, före dom tillbaka till internatet så for jag till Gigantti ett varv och köpte en ny laddare till min kärlek, HTC <3 äntligen en ny laddare, men dom hade inte "vanliga" laddare så jag köpte en laddare som man kan ha i bilen, bättre än ingenting :)


När jag kom tillbaka for jag med Emilia & Mattias till ABC på kaffe, satt där en stund och sen såg jag och Emilia en grej så vi for ut på bus medan Mattias skämdes i baksätet. Hahaha, men kul hade vi iaf :D 
Så var vi också ett varv till mitt blivande hem å kollade läget.

Nu sitter jag här å kollar fejjan fastän det inte händer någonting där, skulle lika bra kuna fara å sova men någonting hindrar mig.. vet inte vad?

Ska i duschen ännu, fy va jobbigt! Har skoldag från 8-15-15.30 imorgon, dör lite.....
Och efter skolan ska jag hämta mommo så ska vi fara på loppis tror jag och så kommer min söta moster till Vasa också :) Så ska vi fara å äta någonstans tror jag.
Nåmen nu ska jag snooka lite till och sen ska jag duuscha och hoppas på att hitta sömnen någongång.
Natinatii.
Jag med min naturliga blonda hårfärg.
Funderar faktiskt på att bli blond igen, det blir så jobbigt när man måste färga håret hela tiden pga min blonda utväxt..




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar