3 oktober 2011

Var första dan på jobbet idag då, kom dit redan till 7 så jag satt å väntade på chefen som jag skulle träffa 7.15, jag visste inte alls vart jag skulle gå, det var ju jättte stort där med många avdelingar :D men jobbade iaf från 7-1.
Jag var på en demens avdeling och imorgon ska jag dit igen på kvällsskift från 13-21 :) funny!

Var till syrrans på mat när jag slutade och sen till banken på ett ärende.
Imorgon före jag ska å jobba ska jag troligtvis skriva ett finska test och till Kela på ett ärende.
Fyyfaaasiken va trött jag är just nu, skulla alldra hellst vilja sova men klockan är ändå 5... den är ju så mycket redan.. och om jag somnar nu sover jag fleera timmar...
Funderar hårt på att gasa iväg till ABC på en kaffe... men tror det blir bara att sitta å trycka i mig grädd ost här på internatet istället.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar