2 oktober 2011

Söndag då åter igen och jag har varit nykter hela hälgen (för 2 öl räknas väl inte?).
Men det har iaf varit jätte skönt måste jag säga, tror inte jag har missat så mycket ;)
Nästa hälg är det sista häljen som jag bor här i Jakobstad, i min lägenhet, lite sorglit är det väl... kanske..
Nånää, det ska bli helt awesome att flytta till Vasa till en egen lägenhet som jag blev förälskad i genast jag såg den.
Ska bli så roligt att inreda den och doona åpå där för mig själv, packa upp massa lådor osv. 


Idag är det kalas hos min syster, både min syster och hennes pojke har haft födelsedag :)
Sitter å häller i mig kaffe nu och måste så småningom börja ställa mig.
Och imorgon ska jag ju på inskolning, va kul!! Men jag är nog en aning nervös..
Nåmen vi hörs kanske senare ikväll!
See ya!


Dagens låt:
LMFAO - Sexy and I know it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar