10 februari 2013

Alltså idag då jag vaknade fick jag värsta "what the fuck moment", någon hade varit in på mitt facebook konto och skrivit en status åt mej
" har fått en ny kämppä från alahärmä. Flyttar nästa torsdag!!! GANGNAAAAAM STYYYLE!!!! "
Och när detdär var skrivet så soov jag ännu. Och jag har inte heller på länge varit inloggad hos någon annan på någon annans dator och inte heller via telefon. 

Men inatt drömde jag en super härlig dröm :)))
Jag drömde att jag hittade 2 old english sheepdoggar som var helt lost så jag började ta hand om dom :) Dom var såå härliga!!! :D När jag var liten var det min dröm att ha en sån hund. Men idag vet jag inte om jag skulle vilja ha en sån mera, tänk deras päls.. när den är våt och smutsig usch!
Och sitter o kollar på hundhjälpen.se sidan nu och jag också vill jobba med att hjälpa hundar som bor på gator och ingen bryr sig om dom. jagvilljagvilljagvill, someday... maybe?

Nu just är jag såå hungriiiig men har inte ett skit att äta här hemma.. fml!
Ska se några avsnitt gossip girl nu iaf.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar