23 februari 2013

please come back

Vila i frid världens finaste  Mommo  <3
I never wanted memories, I wanted you to be alive.
Nu har du fått ro, sluppit alla dina smärtor och nu får du vara med Mamma i himmelen o vaka över oss. 
Som du lovat mig mommo att du o mamma kommer o spökar för mig, att jag inte behöver vara rädd, att det är bara du o mamma som är o skojjar med mej o ser efter mej.
Som du alltid sa mommo "Mommos lilla baba".
Det gör så ont, att du inte är kvar med oss här mera. Att jag aldrig mera kommer få krama om din varma lilla hand och aldrig mera fläta ditt tjocka bruna hår, att jag aldrig mer kommer få höra din röst. 
Jag saknar dej, jag kommer sakna dej varje minut, varje dag.
Livet är så orättvist. Hälsa mamma i himmelen <3
Jag saknar er mina vackraste änglar.
Vi syns snart igen <3






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar