13 februari 2013

Imorse somnade jag kanske 6-tiden, snacka om att ha dygnsrytmen är bra. Jiises. 
Har inte gjort någonting idag ännu, kollat ett GG avsnitt o bara chillat.
Och jag är såååååå ivrig, har ett projekt på gång nu men berättar inte till någon förrän det är klappat o klart allting. Det kan ta några veckor men det kan också ta upp till ett år eller flera =)
Men när det börjar se ljusare o klarare ut kan jag börja ge lite ledtrådar iallafall.
Omg jag skulle bara vilja hoppa av lycka och spänning. Det skulle vara min dröm som skulle gå i uppfyllelse.

Men iaf, NU ska jag ta itu med städningen och städa hela min skabbiga lägenhet. Det är som SÅÅ råddigt här, ni har ingen aning heller.
Och pappa har hämtat min soffa idag så jag får min soffa imorgon, jeee!!! :)
Nojamen vi hörs kanske senare!
Ciao! 

Gammal bild på mej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar