8 februari 2013

Hej på er!
Imårse vaknade jag redan halv 7 tiden, hade en jätte konstig känsla, har vaknat många gånger inatt o har haft en riktigt oro inom mej? Ingen aning. Så for ut på en lång morgon-länk med hundarna för att rensa tankarna. 
Chanel kom hem igår annars och imorgon kör jag och Emilia till Björneborg för att träffa de som ska ge Chanel ett nytt kärleksfullt hem i närheten av Helsingfors.
Tur att min fina Emmii kommer med så jag inte behöver köra själv, vet inte ens var Björneborg ligger? Men gissar att man ska köra längs motorvägen och sen bara följa skyltarna.. Emmi har ju iaf så vi kan kolla google maps på hennes telefon :D
Och jag är sååå happyyy, fortsättningen på Gossip girl season 5 har kommit på swefilmer.com så nu är jag helt fast igen. Men ska ta en paus nu och stäääda här, det är seriöst som ett bombnedslag. Och sen duscha, föra ett kuvert i postlådan och sen träffa syster fram o tibaks o sen ikväll hoppas jag att pappa o jag ska hämta min soffa =)
Trevlig hälj allihopa!! 


Jag o Chanel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar