4 februari 2013

Jag försökte ta bort denhär min blogg och skulle fixa helt en ny åt mej men hittade inte var jag kunde ta bort den så får köra på samma nu iallafall.
Hade också helt glömt bort mitt lösenord till denhär bloggen men fixade ett nytt så nu kan jag börja blogga igen.
Mycket roligare att blogga nu också då jag fick en kamera till julklapp så kan sätta in nya bilder också och inte bara gamla fula o äckliga. 

Ikväll har jag varit hos en kompis på kaffe och såg en stund på en film som kom på tv. Sen dro jag och Emilia till ABC på Hesburger mat och kaffe :) mums!
Vi spelade också en stund på abc och sen drog vi till Shell o spelade vidare i hopp med att vinna men jag med min tur förlorar alltid =) Otur i spel o tur i kärleken, eller tur i spel o tur i kärleken.. njaa, inget av dom passar in på mig ;)
Och nu sedan förra veckan och nu så är jag SÅÅÅÅ taggad med att börja gymma! Så skickade just åt en tjej som hyr ut sitt gym-kort, tänkte att det är ju en bra början så får man se sen om jag vill fortsätta så skaffar jag ett eget gym-kort.
Har också 2 arbetsintervjuer denhär veckan, awesome! 
Nu ska jag krypa ner under täcket bredvid hundarna och kolla filmen "friends with benefits" färdigt.





1 kommentar: