8 mars 2013

Halloj!
Ni har mest fått bilder nu bara, har inte orkat skriva någonting.
Har börjat jobba nu på Viola Hemservice, idag var 4e dagen på jobbet men förta gången jag for ensam till klienterna. Och det gick bra! 
Är sååå glad att ha fått börja jobba!! :)

Min fina syster från Stockholm kom också hem i Onsdast så var efter henne till flygplatsen, så härligt att ha henne hemma några dagar. 

Vi syskon, kusin och mommos bror som jag kallar min "morbror" har just varit till kapellet och tagit ett sista farväl av mommo.
Hon var så vacker i kistan, världens vackraste mommo.
Imorgon är begravningen, så sorgligt :( 
Jag saknar Mommo så mycket. Men en liten tröst är ju att hon sluppit lida och får vara med min fina mamma i himmelen <3

Nu är jag såååå trött... funderar att ta "en timmes" powernap, onödigt att jag ens säger en timme när det ändå blir hela kvällen.
Sover så dåligt på nätterna, vaknar varje timme.
Sitter i soffan nu med mej och gosar. Nikita är så mysig, mitt hjärta <3

En bild jag tog av Emmi ;)
Vi var så busiga!
20121018_001633

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar