20 mars 2013

Nu har det varit tyst här på bloggen igen.
I lördast blev det utgång till Fontana med Pia och franska och engelska killarna (och någon från italien) som vi hade förfest med också. Förstår inte ett ord på franska och jag suger på engelska så Pia fick vara min tolk.
Men på krogen var det värre då Pia for hem så tidigt och jag lämnade ensam med dom, svårt att kommunicera då dom inte heller kan finska eller svenska :D 
Haha men var en helt ok kväll. Tycker det är super tråkigt nuförtiden på krogen.

I söndast for Pia till Spain, hon kommer hem i början på April först.. Buhhuuu :(
Så jag sköter deras kissemisse så länge, åker hem till dom o ger "gubben" som han heter mat och mjölk =)

Hela denhär veckan har jag varit ledig, men på fredag blir det jobb igen.
Fick också städat hela mitt kämppä igår, alltså riktigt storstädat. Torkade tillochmed damm och hade mattorna ut på vädring. :D
Nu ska jag dricka kaffe och se någon film. Vi hörs!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar