12 mars 2013

Jobbade idag från 7.30-15, fuuuuuck vad jag HATAR vintern, alltså HATAR! Fick borsta av bilen efter varje klient och såg för fan ingenting på vägen, snö överallt och när man gick ut blåste det rakt i ansiktet, usch vad jag blir arg!
Hoppas det är finare väder imorgon, börjar jobbet först 10.50 imorgon, skönt :)
När jag slutade for jag hem en stund och sen till systers på kaffe och glass och buusade med små kidsen tills dom skulle gå å sova, underbara! 
Och sen kollade vi på gamla bilder, hahahaha..
Sen träffades jag Pia på matkis och tog en tobak och funderade en stund.

Nu sitter jag hemma i soffan med en snarkande Nikita bredvid mig :)
Ska också försöka orka färga håret ännu ikväll, jag hade ju menat bli blond igen men fuck that, köpte mörk färg igen. Jag trivs nog bättre med mörkt hår.
Men någon gång ska jag nog bli mitt riktiga jag tillbaka och färga håret blondt igen.

Här kommer 2 bra låtar igen.
Cheek låten har kommit åtminstone 5 gånger idag på NRJ då jag jobbade.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar