14 mars 2013

Har inte fått gjort någonting sen jag kom hem, har bara suttit i soffan och snookat på facebook, instagram, bloggar och lyssnat på musik och tagit nån rökpaus imellanåt.
Och någon ringde på dörren här också för kanske 1 timme sen, blir alltid skit nervös och hjärtat stannar typ. Hahaha har ingen om varför, och öppnar heller ALDRIG om jag inte vet vem det är, så om ni kommer hit någongång utan att ha sagt åt mej så kommer ni inte att slippa in :) och har ingen aning om vem som ringde på idag heller.

Imorgon då jag slutar ska jag vara med min älskade systerdotter Ellen <3
Vi har båda väntat så på att få det att passa, så imorgon äntligen så får vi vara tillsamms några timmar, gå på stan, gå ut  o äta, kanske gå ut med Nikita på promenad :) 

You and Me <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar