29 mars 2013

Idag har jag jobbat morgonskift och efter jobbet for jag direkt till Maxmo, for först till systers på kaffe och busade med härliga syskonbarnen!
Sen till pappas på mat och kaffe och så gick pappa och jag ut och städade hela min bil, dammsugade den och torkade överallt och pappa tvättade även utsidan på bilen så nu är den ren på både utsidan och insidan!
Sen kom pappa och tankade åt mig och så for jag till systers igen, så gick jag och min härliga systerdotter Ellen ut med Nikita i det vackra vädret :) 
Är hemma nu, skit trött.. Nikita också är såå trött efter en hel dag i jobbet och i Maxmo så hon ligger redan o snarkar i sängen :D 
Imorgon blir det jobb igen och gymmet med Emila!! taggad!!

Och jag är såååå förväntansfull spänd och nervös, om lite mindre än 3 veckor, aaayee! ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar