30 september 2011

Om man bortser från min förskyldning så har denhär dagen varit riktigt toppen! :)
När jag for från Vasa for jag en sväng in via Maxmo.. eller en sväng å sväng.. Var där över 5-6 timmar men..
Var hos min systers där min bror också var med sina underbara tvillingflickor, så jag underhöll dem och min systers barn, underbara!
Var hos pappas en stund också och sen kom han och handlade massor med mat åt mig som jag tog med till jeppis :)
Sen var jag hos min mosters på kaffe och så såg vi på idol :)
Så jag kom till Jeppis först en 12 tiden inatt, for hem med mina grejor och var ut på länk med Baby och sen for jag till Melody med underbara vänner, jag var nykter så man blev sådär halft uttråkad menmen.. 
Och nu sitter jag och äter massormassor med grädd ost, åå det är så gott!!


Ska strax ut med Baby och sen ska jag ställa mig inför natten.
Ska smätta på en film och äta något gott, vi hörs imorgon!
Natinatt.


Jag och världens finaste mommo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar