5 april 2013

Blev gymmet halv 10 imorse med Janet, vi gymmade lite över 2 timmar. 
Och jag orkar 100kg med benen, jee! Lite framgång nog bara på denhär korta tiden jag gymmat :)
Och feelis då vi var ett tag ensamma där, så lade vi i min usb och lade på hög volym. Taggad!

Är hemma nu, kollar på Suurin pudottaja och har just ätit gröt med blåbärssoppa och 2 ägg.
Är typ skit trött nu också, har sovit ganska dåligt inatt då jag drömt en jätte hemsk marddröm 8(
Så tror det blir att ta en powernap.








Vill tibaks till teneriffa <3


Teneriffa!


MILLIKLUBI i helsingfors! feelis!


Haha bild från 2011 från Pullo, feelisen på topp!










1 kommentar:

  1. Ojj va ja blir så glad när jag läser at du verkligen har nappa till träningen nu!! Im so proud of you gumman <3
    De blir nog super bra om du fortsätter samma vis =)
    LYcka till!

    SvaraRadera