2 april 2013

skinny girls look good in clothes but fit girls look good naked

Snart ska jag fara till läkaren o visa upp min axel, kunde inte sova inatt. Ville bara gråta för det gjorde så ont, fick ligga o hålla andan för när jag andades stack det o brände i hela axlen :(

Och hon på Lady Line som gav mej mitt 1 veckas gym kort så sa att jag får fara idag ännu om jag vill, tjuhuu såklart vill jag!
Och vi pratade om också att jag ska ta ett eget gym-kort dit nu, då hede aloitusmaksu är nu bara 30e och April månaden är gratis!! Fuck yeah!
Annars skulle det ju ha blivit dendär aloitusmaksu 100e och April månaden 59e! 
Så det löns ju att ta ett eget nu. Taggad!!

Min bror var just också efter min bil så ska pappa fara o besikta den, hoppas den går igenom! Men tvivlar.

Inspiration
 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar