20 april 2013

Dagen började idag med att jag och Nikita for till Vasklot hundpark o busade. 
Då vi kom hem tibaks så fixade jag mat till både mej och Nikita och så bestämde jag att jag ska dra till gymmet då jag har ätit, men blev så mätt och fick sjuk mage så skulle bara ligga ner i soffan o se på tv en stund men tydligen somnade jag och vaknade 4 timmar efteråt. Perus!

Från och med Måndag ska jag nog ta igen träningen ordentligt och då borde jag få mitt kostschema också av Emmi.
Skulle ha fått det förra veckan men både jag och emmi har haft fullt upp så det blir nu på måndag istället.
Kommer kännas så bra att äntligen få börja med det för har ätit bara skit denhär veckan, alltså seriöst... bara skräpmat!
Mår riktigt dåligt.

Nu ska jag duscha och sen får jag och nikita se vad vi hittar på för bus ikväll :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar