8 april 2013

Helou!
Blev inget gymmande igår för min del, min axel var så fucking sjuk så det blev ABC med Pia, så vi kaffade med hennes en bekant där.
Han hade med sin 4,5 månaders tanskandoggi "Sanna" i bilen, och mitt hjärta smälte, så underbar!
Ville bara ta hem henne. <3
Sen for vi efter Pias hund och så efter Nikita så for vi till Vasklot hundburen.. Haha Nikita trodde väl till först att Sanna var Nemo.. :)

Somnade igår en 12 tiden kanske, hade väckning idaa så jag kunde ringa till Sandvikens hälsostation, började ringa klockan 8 tiden och höll på att försöka få tag i dom kanske en halvtimme men det var bara upptaget hela tiden så jag gav upp o gick o sov tibaks.
Och jag har drömt så många olika marddrömmar inatt också.
Jag är inte alls med idag, det känns som huvudet väger 100kg idag och gäspar i ett. 

Men hade ett trevligt meddelande på Facebook då jag vaknade iaf, det var att jag hade vunnit ett VIP-paket till BRÄDI keikkan på fredag, det betyder 2 biljetter och reserverat bord vid amarillo och dricka till bordet ;)

Nu ska jag koka kaffe och försöka få i mig någonting att äta så kanske jag vaknar till idag också.









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar