4 april 2013

Kroppsanalysen gick riktigt bra idag :) Hon sa att jag har mycket muskler/muskelmassa! :D haha! fick också ett personligt tränings schema. Nu är det bara kostschemat som ska fixas.
Har varit med Pia idag också som just kommit hem från Spanien, for till deras på kaffe och blev så överraskad och glad då jag kom in då deras nya familjemedlem kom viftande med svansen :) Jiises vad liten och söt!! 
Sen tog vi även in Nikita, hon såg ut som en JÄTTE jämfört med lilla Amiga, som hon heter :)
Nikita fick 2 super snygga dräkter från Spanien, en sommar och en vinterdräkt :) 
Och jag fick en sååå snygg svart läderväst, love it! Och en svart klocka, så snygg! Tusen tack!! <3

Har just varit till Lady Slim och tränat, satt också i infraröda bastun idag, fuck vad svettigt! 
Hahaha så pinsamt då jag satt och tränade armarna och var helt röd i ansiktet o slut och svettig så kommer det 3 brandmän dit. :D Och ja, brandmän är ju heta ;) De flesta iaf. Lika med unga poliser och akutvårdare! Noo na ti häng i gränin ;) hehehe

Har just ätit och duschat. Är riktigt slut i kroppen och så har jag träningsvärk. Om jag skulle lägga mig ner i sängen skulle jag säkert somna direkt.

Nikita med ena dräkten på från Spain! Hahah så söt! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar