10 april 2013

Idag igen har jag varit så dö trött, mitt huvud har kändes som en sand påse. Men for till gymmet med Janet iallafall, min sista dag på Lady Slim.
Imorgon blir det hård träning på Lady Line och snart måste jag även våga fara till Wasa Sports Club med Emilia och drägla lite på snygga vältränade karar ;) hehehe.

Hann bara hem efter gymmet så for jag och Emilia o körde en kompis Niko till Korsnäs, en liten roadtrip är väl aldrig fel ;)Nikita hängde också med på roadtrippen, såklart! :D
Så på vägen hem pratade vi om allt möjligt, det är så skönt att prata ut ibland, thanks honey <3 så for vi in till ABC på kaffe och sen körde vi runt i stan lite o funderade på medium och såna saker. Det är så intressant och skrämmande på samma gång.

Och min älskade systerdotter Ellen ringde mej också idag och frågade om jag kommer på hennes kalas på lördag och så sa hon också "jag har också en annan sak jag skulle vila säga åt dej, att jag saknar dej så mycket moster"
Åh, mitt hjärta smälter <3 Min älskade fina Ellen <3

Nu är jag hemma och ska snart sova, sova och sova. Skönt!
Väntar så till Fredag då jag ska till fysioterapeuten.
Och på måndag..... aaayee.. ;) det får ni bild på sen.

Me and Emmi <3



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar