9 april 2013

Började morgonen med gym med Janet på Lady Slim, riktigt skönt! 
Sen for jag till Lady Line o solade lite o satt i massage stolen.

Har just varit till läkaren till hälsocentralen. Och fan heller att jag blev något klokare.
Gick hem med en brochyr bara med olkapään hoito-opas. Fuck vad man blir sur.
Sa åt henne att jag kan inte sova knappt om nätterna för det gör så ont, då jag andas så bränner det i hela axeln, hennes svar var "hmjaa, en kuule tiiä...." och så forsatte hon mumla för sig själv..
Så då jag kom hem så ringde jag till Volaris och bokade en tid till en fysioterapeut, det kommer ju bli skit dyrt men inte kan jag ju gå med såhär sjuk axel heller.
Och så sa läkaren också då jag frågade hur det är med gymmande och styrketräning så det tyckte hon är bara bra om jag styrketränar. Så det är ju bra iallafall!! 

Nu ska jag och Nikita ta en powernap. 
Efter 7 någongång ska jag och janet dra till gymmet igen o träna.. och så ska vi fara på en korsett timme tror jag =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar