15 april 2013

Hälgen har varit den bästa på länge, speciellt Fredagen, vill ta om det. Hade så jäkla kul!!
Fredagen blev det Amarillo BRÄDI och SKY med Janet och på Lördag Fontana med Janet Jenny och Emilia och igår Söndag blev det Pullo med Janet. 
Vilket veckoslut! huhhu, nu blir det nog paus en stund :D
Var också till Maxmo i lördast på min älskade Ellens 10-års kalas, gumman blir stor <3

Köpte idag SOLARSKY biljetter åt mig och Emilia, nu väntar vi bara till 30 April! TAGGAD!

Och idag drog jag och janet till jakobstad och fixade min tattoo, ooooo i love it!
Den betyder så otroligt mycket för mig <3 
Och jag var så nervös men det gjorde ju inte alls ont! Lite kunde det bränna och svida till men that's it! 
Hon var så duktig och trevlig hon som tatuerade, blir att fara till henne nästa gång igen! 
Tack Felicia!! :)

Nu kom jag just hem.. Imorgon ska jag eller jag MÅSTE STÄDA dethär bombnedslaget, alltså seriöst.... ni har ingen aning om hur det ser ut här. Att man ens kan ha såhär råddigt, sjukt! 
Nojamen ska fundera med Emilia en stund på facebook nu och sen ska jag och Nikita sova, oj min lilla baby <3 Vad skulle jag göra utan min älskling? 

Bilder från hälgen

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar