2 april 2013

Halloj!
Hämtade Janet idag så for vi till Dammbrunnen, var sååååå mycket folk där. Så frågade hur länge vänte tid det är så han sa 6-7 timmar så jag o janet for ut på äventyr så länge. 
For även till Hoviska  o kollade bara, så fint! Jag väntar så mycket till sommaren, det är så skönt att sitta där på somrarna på bryggorna :)
7 tiden for vi tillbaka till dammbrunnen så då sa han att jag kan nog vänta nu för jag slipper snart in och slapp in ganska fort då också.
Läkaren menade att det kommer från nacken så det strålar ut i axeln, så ska ringa till en naprapat imorgon. Fick också sjukledigt 3 dagar. Så blir inget gymmande för mig idag.
Har varit en riktigt rolig dag idag, har varit så roligt att spendera hela dagen med världens bästa bästis. <3

Är hemma nu, ska se på "Viime hetkellä" eller på "The perfect gateway" som kommer på tv. 
Vi hörs!

Några gamla bilder på mej och Janet <3























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar