1 april 2013

the best way to make your dreams come true is to wake up

Helou!
Vilken helkväll igår, hade så jävla roligt! Drack först hos mitt med bästa Janet och sen for vi på PulloWaild, alltså jiises.. När  dom inte hade öppnat ännu så var kön skit lång, så vi köade ca 30minuter tills vi äntligen slapp in. Stället var ju fullt och det kom in mera hela tiden. Men fan så kul hade vi!! :D Men mindre roligt är att min telefon är borta :(
Så om ni tycker ni behöver få tag i mig så kan ni som har min arbets-telefonnummer ringa till den eller så tar ni kontakt via facebook! :)

Har spenderat dagen med Janet, vi var på krapula mat till mäcken, namnam!
Nu kom jag just hem och ska snart dra till gymmet. 
Men har så sjuk axel, känns som den är inflammerad eller i kläm på något vis :(


BÄSTA SYSTER!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar