11 september 2011

Girls just wanna have fun

Faaanta... nu sitter jag här åter igen...
Har varit ut på min natt promenad med Baby, usch vad mörkret skrämmer mig.
Har suttit på balkongen och rökt 2 eller 3 giftpinnar och funderat.. funderat så mycket så jag blir alldeles förvirrad.
Hört lite av Jason Derulo - It girl som spelats i sovrummet, sett min fina fjäril som hänger i fönstret med ett ljus i mitten och sett på miljontals vackra stjärnor.. Myysigt.
Egentligen är jag inte alls stort fan av hösten, men lite mysigt ät det ju nog ändå... 
Men jag väntar såååå till sommaren 2012, tänk vad mycket som kommer att ändras under 1 år. Undrar hur jag är, hur jag ser ut, vad jag har för hårfärg, var jag bor... sommaren 2012.. 
Tänk, då fyller jag 19 år..
Tänk, jag har varit 18 år i 3 månader och 3 dagar.. tiden rinner ju iväg, jäklar va fort det går! 
Och tänk så mycket som har hänt under 3 månader, tänk vad mycket jag har hunnit med.
Äsch, nu funderar jag för mycket igen. Man ska inte fundera så jäkla mycket hela tiden.. En jätte nära vän till mig säger alltid "du ska int funder så myki"..
Men man behöver nog ta en riktigt ordentlig funderare nån gång då och då.
Jag väntar sååå till häljen.
Denhär veckan har jag 3 skoldagar, känns "mycket" när jag bara haft 2 skoldagar domhär 2 senaste veckorna. 
Jag undrar också hur nästa periods läseordning ser ut.
Och jag är i världens största behov av att shoppa... shoppa massor med nya kläder, skor, smycken, smink, skor, väskor, saker till lägenheten... åååå massor!
Och jag är sååå suugen på att ta en sista minuten resa, jag har drömt 4 nätter om att jag varit i Grekland, suttit på stranden där sanden är alldeles viit och mjuk och havet är turkos... Vet ni vilken besvikelse det är att vakna?
Så jag blir nog snart galen, jag vill till Grekland!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar