14 september 2011

skolan

Sitter i skolan nu på någon timme (vilken?)...Nåjamen, whatever.
Och jag har världens största ångest inför imorgon, har anatomi tent och jag har inte läst nå ennu och idag fick jag veta hur mycket det egentligen är, INGEN CHANS att jag klarar det imorgon... no chans in hell.. Men man har 3 gånger på sig att ta om det.. Men fuck my life nu just alltså :D

3 timmar tills vi slutar, wohoo... -.-
Då ska jag till min systers och sen ska jag efter mommo så ska vi till Maxmo :))
Ska till mammas grav <3 och så ska vi till min andra systers som ska hjälpa mig med anatomin och sen även till min mosters på kaffe och så ska jag ta alla mina grejer som jag lämnade där imårse när jag fick sååå bråttom till skolan.. Och så blir man ju så jääkla stressad när vissa idiots kör 60 på 80 och 100 väg.... Nåjamen jag  sov där igår eftersom det regnade så mycket efter vi hade kollat idol så hon tyckte inte att jag skulle köra i regnet.

Nåmen, nu ska jag snooka lite på fejjan och sen höra om läraren säger något vettigt?
Don't think so.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar