15 september 2011

Sitter i skolan nu, helt ensam i aulan... har jag inga vänner? ;)
Anatomi provet gick åt...... aa ni vet vad, så underkänd blir jag lätt!
Tjohoo, nu kom Emmi å joina meej =D

Har haft en riktigt "lepo" dag idaa, på första timmen skrev vi anatomi provet, blev färdig fort så jag och 3 klasskompisar for till abc å käääka panini då vi hade 1 timmes paus.
Sen hade vi "SH inom vuxna och äldre" och då hade vi någon aktivitet vi skulle komma på som passsar åt äldre människor så vi fick surfa och fundera i grupp vad som passar, BINGO ;)
Och sen hade vi matpaus, då gick jag till internatet och snookade lite på fejjan och sen for jag och Emppu till Abc på kaffe.
Sen hade vi vår grupphandledare och det var jätte kul, hade charader och såna roliga grejer..
Och nu har vi sista timmen, FINALLY! Har "SH för vuxna och äldre igen" så vi måålar kruukor, skit kul ;)
Väntar nu just på att min ska torka som kommer ta 100 år eftersom jag målade 100 lager på min... typ?
Så då passar jag på att skriva ett ointressant inlägg.

När vi sluutar ska jag efter mommo så ska vi till min systers å ääta och dricka kaffe + mockarutor, mums!!
Sen ska mommo och jag hitta på något skojj! :)

Nuu ska jag snooka runt på fejjan och bloggar.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar