20 september 2011

Sitter på internatet i Vasa nu å ryyser till Idol Moa när hon sjunger "When I held ya", ååå fyfaasiken va bra hon är!

Idag har jag varit med Jasse vid sjukhuset sen for vi till Jasses och satt som 2 nördar på varsin dator och sen åkte jag hem å packade, städade lite grann, förde Baby till Alexandras, kaffe hos Sassas och sen iväg till Maxmo :)
Var ett varv in via pappas och sen for jag till min mosters å kollade idol med henne och sen till internatet, har bara suttit å nöördat, var på några tobakar och en pratstund med Kent också :)

Nu mittiallt är mitt internet jätte snabbt? hela kvällen har det bara bråkat.... men awesome att det funkkar nu iaf, för en stund iaf ;)
Tog just en natt tobak med Emilia och nu borde jag verkligen börja gå å lägga mig, fan...
Nåjamen, ska chatta vidare en stund på fejjan och så småningom ta natten..
Hörs imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar