27 september 2011

Sitter på internatet nu å har typ skit tråkigt.
Var ti ABC på kaffe och choklad/chips med Emilia, vårt vanliga nattliga besök till ABC :)
Och nu mår jag allt dåligt efter all choklad som jag tryckt i mig.
Ska strax gå uut å röka nattens sista tobak och sen tvätta bort sminket och borsta tänderna å sen gå å lägga mig, tror jag.
Döör lite när jag tänker på att vi har skola från 8.15-15.30 imorgon, har inte haft det på jätte länge.
Men med super söta blåsta klasskompisar ska jag nog fixa det.
 Har inget att komma med just så jag tror jag slutar här, annars får ni bara höra min torra natt-humor..
Men jag funderar på..... hur jag ska överleva vintern? jag som fryser nästan ihjäl fast det ännu inte ens är på minus, så hur ska man fixa 30 minus grader då?
Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar