27 september 2011

Halloj!
Sitter hos min systers just nu, har varit här sedan 2 tiden idag, vi har varit på promenad och till en lekpark med Aliina, ätit jätte god mat, druckit kaffe och nu sitter jag bara å snookar runt.
Har varit till pappas jobb idag också fram å tibaks med min bil som han fixade en grej på och så tvättade han den också, så nu är den så ren å fin :)

Har haft skola idag från 8.15-11:30, skönt att sluta så tidigt.
Egentligen skulle jag ha haft valbar finska från 12:45 men jag behöver inte vara på de lektionerna heller eftersom jag är tvåspråkig, så jag behöver bara skriva en tent sen i November :) så det är ju skönt!
Så måndagarna är lediga igen, härligt!

Har ringt angående ett jobb idag så jag ska på inskolning på måndan, ska vara där redan 7.15 och på tidan ska jag på kvällskift dit, tjoho va spännande!
Så jag kommer att vara som inhoppare där när det behövs.
Bra med extra pengar.


Och snart tänker jag fanimej fara till Stockholm och ta hem min storasyster, min storebror och Dennis, jag ska ta hem dom, för jag saknar dom sååå mycket..
Eller det är något jag önskar iaf att jag kunde göra.

Nu ska jag busa lite med Aliina förren hon ska äta kvällsmål.
Nu just ligger hon på mattan och gör "matt-änglar", man brukar ju göra snö-änglar men hon kör på matt-änglar nu just, haha så söt!





2 kommentarer:

  1. Jag kommer med och hämtar hem Stockholmarna!! saknar dem oxå!

    SvaraRadera
  2. om lite mindre än 3 månader kommer vi! saknar er också!! <3

    SvaraRadera