12 september 2011

Sitter hos Jasses nu, vi sitter på varsin dator.
Hon övar på hörförståelse i engelska och jag tänkte slänga in ett inlägg.
Vi tittade just på idol, faasiken vad vissa är bra men då finns det för många som är så uuusliga..
Väntar på meddelande av C, hoppas vi hinner träffas ikväll.. 
Imorgon känns det som jag har fullt program, men det har jag egentligen inte.. Har ett viktigt samtal att ringa, logga in på Wilma å välja en kurs till period 2 och period 6, packa, kolla idol förrän jag kör iväg till Vasa.
Och känslan när man är fattig som en kyrkråtta och kollar konto bara för säkerthetsskull så har Kela betalat ut lite pengar, och jag har ingen aning om varför? Men sköön feelis iaf.
På torsdag är det lööönedag <3 Åååå... perfekto! Jag är ju typ världens sämsta på att hålla i pengar utan slösar upp dem mesamma, men denhär gången ska jag fan i mej vara sparsam eftersom det är sista lönen jag får från sommarjobbet.
Nåjamen nu ska jag snooka vidare på fejjan och kolla lite bloggar förrän jag far hem :)
Ciao!

Bilden är tagen en minut över 12 då jag fyllde 18, tjohoo!


1 kommentar:

  1. Nettii!! vem e C? ;)) du låter lite som kissie i bloggen tå du skriivar sådee ;D haha, alltså int na illameenat :D

    SvaraRadera