21 september 2011

too cool for school

Tjenaretjenare!
Sitter i skolan nu och har "introduktion till närvårdaryrket", sitter och gör någon konstig uppgift på word.
Jag fattar typ ingenting och lärarn försvann så jag kan ju skirva ett inlägg så länge.
Har sovit typ 2½ timme inatt, woho..
På matrasten var jag Emilia, Sandra och Julia till ABC på Hesburger mat ;)

Och idag är det ju WBN, tjohotjoho va kul! Jag Emila och Julia har funderat hur vi ska slippa tillbaka till internatet inatt/på morgonen, antagligen blir det taxi..
Och jag har nog kommit fram till att jag ska skippa att få WBN tröjan, det blir ju såå dyrt och jobbigt att stå å köa till 8 olika krogar för bara 1 drink, typ..

45 minuter kvar av denhär lektionen, guud.. Jag som trodde det bara var 10 minuter, att vi skulle sluta kvart före men så var det 45 minuter och vi slutar kvart ööööver -_-''
Mellan 2 och 3 ska vi prova våra närvårdar dräkter som vi ska beställa, det är ju ganska chill endå.

Nuu ska jag snooka runt på lite bloggar som jag läser varje dag :)
Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar