14 september 2011

Patty Griffin - Rain

Har spenderat hela kvällen i Maxmo med mommo, vi var till mammas grav, åå det är så fint där men man blir sååå lessen varje gång :(
Annars så har boken kommit ut, jag var med och skrev i den om mamma.. Det är ungdomar som har mist en förälder som har varit med i den. 
Den heter "om du ännu fanns".
När jag kommer hem på fredag till Jakobstad så borde den ha kommit hem på posten till mig :)
Nåjamen, tillbaka till Maxmo... haha... Så var vi hos min äldsta syster hela kvällen, åt piroger, vanilj bullar och drack kaffe och syrran hjälpte mig med anatomi läxan, den borde ha varit inlämnad redan förra veckan...... men bättre sent än aldrig brukar man väl säga.

Nuu sitter jag bara och nöördar, såklart.. Ska strax ta mig i kragen och börja läsa på Anatomi tentten, fuck.... hur ska man kunna lära sig alla ben i kroppen var dom finns och på svenska och latin och musklerna i kroppen var dom finns och vad dom heter på svenska och latin och alla organ i kroppen vad dom har för funktioner och ännu om cellen.... Alltså ingen normal människa kan väl lära sig allt detta på en gång? 

Nuuu ska jag sluta gnälla! 
See ya. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar